• بررسی رابطه بازی های رایانه ای با رشد خلاقیت و خودکارآمدی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر زابل

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1397/04/14
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1397/04/14
    • تعداد بازدید: 467
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    در این تحقیق سعی بر این شده است که رابطه بازی های رایانه ای با رشد خلاقیت و خودکارآمدی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر زابل را مورد بررسی قرار دهیم که با انتخاب مقطع متوسطه شهرستان زابل به عنوان جامعه آماری و انتخاب تعدادی از دانش آموزان این مدرسه به صورت نمونه گیری تصادفی ساده و توزیع پرسشنامه در چهارچوب این موضوع به بررسی جامع این پدیده پرداخته شد. این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. برای گردآوری مبانی نظری این تحقیق با مراجعه به کتابخانه و جمع آوری داده ها و اطلاعات و اسناد مرتبط به گلچین این اطلاعات پرداخته و با بازدید میدانی و توزیع پرسشنامه به جمع آوری مابقی اطلاعات پرداخته و پس از آن ارتباط بین متغیرها با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون، تی مستقل و تحلیل واریانس یک طرفه (آنوا) بررسی و نتایج بدست آمده با تحقیقات قبلی مقایسه و در پایان نتیجه گیری و پیشنهادات ارائه می گردد. لازم به ذکر است که پژوهش با روش توصیفی از نوع همبستگی می باشد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها