• بررسی تاثیر اعتماد و ابعاد کیفیت بر استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه با نقش میانجی رضایت مشتری و تمایل به استفاده از بانکداری تلفن همراه (مورد مطالعه : شعب بانک ملت تهران)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1399/01/15
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1399/01/15
    • تعداد بازدید: 298
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    بررسی تاثیر اعتماد و ابعاد کیفیت بر استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه با نقش میانجی رضایت مشتری و تمایل به استفاده از بانکداری تلفن همراه (مورد مطالعه : شعب بانک ملت تهران(

    هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تاثیر اعتماد و ابعاد کیفیت بر استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه با نقش میانجی رضایت مشتری و تمایل به استفاده از بانکداری تلفن همراه (مورد مطالعه: شعب بانک ملت تهران) می باشد. روش این پژوهش از نظر هدف کاربردی می باشد. همچنین این پژوهش از نظر تحلیل داده ها توصیفی از نوع همبستگی می باشد. در این پژوهش از جهت تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه از آمار توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار spss و amose استفاده شده است. نتایج نشان داد که اعتماد یکی از موارد کلیدی است که رضایت و قصد استفاده از آن را در قبال بانکداری تلفن همراه تعیین می کند.

    این یافته با برخی از تحقیقات انجام شده توسط محققان، سازگار است. اعتماد در اصل نقش مهمی را در رابطه با استفاده از فنآوری جدید ایفا می کند که از این طریق، اطلاعات محرمانه برای پرداخت قبض یا جریمه راهنمایی و رانندگی از طریق شخص ثالث درخواست می شود. همچنین نتایج حاکی از آن است که رضایت کاربر باعث می شود برای استفاده از خدمات در آینده دوباره انگیزه پیدا کند که این موضوع به عنوان کاربرد واقعی در نظر گرفته می شود. نتایج، حاکی از این واقعیت است که انتظار می رود کاربران (مشتریان) درصورت رضایت از خدمات حاصل از کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات و اعتماد، به استفاده از بانکداری تلفن همراه ادامه دهند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها