• چگونه توانستم با توجه به اهداف سند تحول بنیادین، سطح کمی و کیفی خواندن و نوشتن همراه با درک مطلب دانش آموزانم را تقویت نمایم؟

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1399/12/14
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1399/12/14
    • تعداد بازدید: 206
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    چگونه توانستم با توجه به اهداف سند تحول بنیادین، سطح کمی و کیفی خواندن و نوشتن همراه با درک مطلب دانش آموزانم را تقویت نمایم؟

    خواندن ونوشتن یکی از اصلی ترین ابزارهای یادگیری است و از مهمترین مهارت های است که دانش آموزان در دوره ابتدایی به آن دست می یابند. مهارت در خواندن و نوشتن به همراه درک مطلب از مهمترین نیازهای یادگیری دانش آموزان است. خواندن به منظور فهمیدن، تفکر را برمی انگیزد و موجب تقویت نوشتن می شود که به دنبال آن اعتمادبه نفس ارتقا می یابد. پژوهش حاضر با توجه به اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش با هدف تقویت خواندن و نوشتن و کسب توانمندی ها در خواندن و نوشتن و پی بردن به اثرخواندن در یادگیری دروس دیگرهمراه با تقویت اعتماد به نفس در دانش آموزان کلاس دوم دبستان دکتر دانشپور با جامع آماری 33دانش آموز در آموزش وپرورش منطقه 4 تهران به انجام رسیده است.

    پژوهش حاضر به روش اقدام پژوهی صورت گرفته است، برای جمع آوری اطلاعات با توجه به موضوع، روش های مصاحبه و مشاهده و پرسش انتخاب شد. به منظور تجزیه وتحلیل اطلاعات به دست آمده از سه الگوی روش  6 پرسش (چرا؟چه وقت؟چه کسی ؟کجا؟چه چیزی؟چگونه؟) و الگوی ترسیم مفاهیم والگوی تجزیه وتحلیل اطلاعات بهره گرفته شده است. نتایج به دست آمده از این تحقیق نشان می دهد که پس از اجرای کامل طرح ها و برنامه واستفاده از نظریات به این نتیجه رسیدم که می توان باتوجه به اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش سطح کمی وکیفی خواندن و نوشتن همراه با درک مطلب دانش آموزانم را تقویت نمایم.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها